
- Este evento ha pasado.
14è Concert benèfic «Música per a la solidaritat» del Rotary Club Sant Cugat – Presencial i en línia
Abril 18, 2021 - 6:00 pm - 7:30 pm
14è Concert benèfic «Música per a la solidaritat» del Rotary Club Sant Cugat – Presencial i en línia
- Hora: 18:00
- Lloc: Teatre-Auditori Sant Cugat
- Organitza: Rotary Club Sant Cugat
Aquest concert, de caràcter benèfic, organitzat pel Rotary Club Sant Cugat, té per finalitat contribuir a ajudar i a potenciar a entitats culturals i humanitàries de la nostra ciutat. Té caràcter anual i permet que una entitat de la nostra ciutat rebi, no solament un impuls econòmic, sinó també un reconeixement social de la seva activitat.
Els diners obtinguts es destinen a una entitat humanitària local. En aquesta edició es destinaran al Taller Jeroni de Moragas. Aquesta entitat atén i té cura de la inclusió sociolaboral de persones amb trastorn del desenvolupament intel·lectual i/o trastorn mental.
El concert estarà interpretat per l’Orquestra Diletant de Catalunya, formada per músics amateurs i compta amb la presencia de Gerard Claret com a concertino. Interpretarà, sota la direcció de Marzio Conti, obres de W. A. Mozart amb la participació de Patrícia de No com a flauta solista.
Preu general: 15€. També s’activarà un compte corrent per rebre aportacions a la fila zero i donatius.
Més informació, venda d’entrades, fila zero i donatius: Teatre-Auditori
El concert en línia es podrà veure a Cugat Mèdia i Youtube Cugat Mèdia
On
Teatre-Auditori Sant Cugat
Plaça de Victòria dels Àngels, 1
08172 Sant Cugat del Vallès935 907 690