
- Este evento ha pasado.
ATENEU SANTCUGATENC – IOGA (HATHA) – SETEMBRE 2020
Setembre 7, 2020
Un evento que comienza el Setembre 9, 2020 a la hora 12:00 am
Un evento que comienza el Setembre 10, 2020 a la hora 12:00 am
Un evento que comienza el Setembre 21, 2020 a la hora 12:00 am
Un evento que comienza el Setembre 23, 2020 a la hora 12:00 am
Un evento que comienza el Setembre 24, 2020 a la hora 12:00 am

ATENEU SANTCUGATENC – IOGA (HATHA) – SETEMBRE 2020
Cursos en línia
Els cursos en línia es faran en directe a d’una plataforma virtual, seran personalitzats i exclusius per als alumnes inscrits
Cursos presencials
En els cursos presencials l’Ateneu compleix amb les mesures COVID19 de seguretat, higiene i distància
És obligatori l’ús de mascareta
Cal que cadascú es porti la màrfega
Dilluns de 9.30 a 10.30 h (EN LÍNIA)
7 i 21 de setembre
Dimecres de 20 a 21 h (PRESENCIAL)
9 i 23 de setembre
Dijous de 9.30 a 10.30 h (PRESENCIAL)
10 i 24 de setembre
Preu :15€ (sòcia/soci: 12€)
Professora:
- Isolda Rocamora
Conceptes a treballar:
- Postures de ioga
- Agilitat
- Força
- Capacitat de concentració
- Meditació
- Relaxació
El ioga és una de les sis escoles de filosofia índia àstika que ja es practicava a l’Índia cap al III mil·lenni aC. Desenvolupa com integrar els aspectes físics, psíquics i espirituals de la persona a través de la pràctica de la meditació, l’ascesi moral i l’exercici corporal. La pràctica del ioga es basa en un exercici físic que dona molta importància a la respiració, ja que és controlable conscientment i d’aquesta manera també podem arribar a controlar i tenir cura del cor, la circulació sanguínia i altres aspectes físics i psíquics.
Hi ha diferents tipus de ioga, segurament el més conegut i practicat d’ells sigui el Hatha Ioga. Això és degut a que és potser la millor opció per a iniciar-se en el ioga. Tot i que tradicionalment el Hatha Ioga és un exercici físic però també espiritual, s’acostuma a practicar sobretot com a exercici tipus gimnàstica, molt basat en la pràctica de postures del ioga coordinat amb la respiració.
Totes les postures s’adapten a les persones i a les seves possibilitats, per això tothom és benvingut, i no cal experiència prèvia en ioga o altres disciplines.