
- Este evento ha pasado.
EN LÍNIA – Grup de lectura de poesia sobre Felícia Fuster
Febrer 9, 2021 - 7:30 pm - 9:00 pm

EN LÍNIA – Grup de lectura de poesia sobre Felícia Fuster
- Hora: 19:30
- Lloc: Activitat virtual
- Organitza: Associació Gabriel Ferrater
- Col·labora: Ajuntament de Sant Cugat
Amb motiu dels 100 anys del naixement de Felícia Fuster (1921-2012), poeta, pintora i traductora. A càrrec de Lluïsa Julià, catedràtica de Llengua i Literatura Catalana (1982) i doctora en Literatura Catalana (1990) per la UB.
Nascuda el 1921 a Barcelona, Felícia Fuster no es dona a conèixer com a poeta fins el 1984, amb 64 anys, amb una obra que quedà finalista al Premi Carles Riba. Tota la seva vida girà al voltant de l’art i la poesia, amb una actitud de revolta i de recerca constant; la seva aportació a la nostra literatura és cabdal. La seva poesia conjuga pintura, poesia, imatge, cinema i probablement sigui una de les veus poètiques catalanes més influenciades per la poesia japonesa, els haikús i les tankes, adaptant-les i transformant-les amb el seu esperit innovador i creatiu.
Sessions: 12 de gener (ajornat) i 9 de febrer, a les 19:30 h.
Activitat virtual. Trobareu l’enllaç a la pàgina web gabrielferrater.cat o bé podeu demanar l’enllaç al correu associaciogferrater@gmail.com.