Cargando Eventos

« Todos los Eventos

  • Este evento ha pasado.

Exposició de fotografia: La Massane, de J. Casanova i J. Casacuberta

Novembre 12, 2020 - 6:00 pm - 7:00 pm

Exposició de fotografia: La Massane, de J. Casanova i J. Casacuberta

Del 12 de novembre al 16 de desembre a sala d’actes de l’Ateneu

Inauguració diijous 12 a les 18 i a les 19 h. Entrada gratuïta. Necessària inscripció prèvia a www.ateneu.cat/inscripcions

Exposició fotogràfica La Massane, de Jose Casanova i Josep Casacuberta

La Massane és un bosc vell, que porta més d’un segle sense ser explotat, i on els arbres neixen i moren sense cap intervenció humana. Situat prop d’Argelès-sur-Mer, al costat del mar i prop dels cims dels Pirineus te una biodiversitat extraordinària i s’ha convertit en un laboratori a cel obert on s’hi fan un gran nombre d’estudis científics. Però és, a més, un lloc d’una bellesa molt especial.

Aquesta exposició recull el treball fotogràfic fet durant les visites continuades al bosc de Jose Casanova i Josep Casacuberta, durant els anys 2017 i 2018. L’exposició recull els tiratges analògics de gran format d’una vintena de fotografies i te el suport de la Reserva Natural Nacional de la Massane, de la Regió Occitània i del Departament dels Pirineus Orientals Francesos.

 

Ho organitza: Ateneu Santcugatenc

Detalles

Fecha:
Novembre 12, 2020
Hora:
6:00 pm - 7:00 pm
http://www.ateneu.cat/agenda-inauguracio-lamassane/

Organizador

Ateneu Santcugatenc
Teléfono:
936 74 51 95
Correo electrónico:
secretaria@ateneu.cat
Ver la web Organizador
X