
- Este evento ha pasado.
FABLAB SANT CUGAT – Pack de Tallers d’impressió 3D (Disseny + Certificació 3D)
Juliol 19, 2021 - 8:00 am - Juliol 22, 2021 - 5:00 pm

Pack de Tallers d’impressió 3D (Disseny + Certificació 3D)
Converteix-te en un expert de la impressió 3D i apunta’t als nostres tallers de disseny i certificació 3D!
Dilluns 19 de juliol de 16h a 18h. —> Taller de Disseny 3D.
Dimarts 20 de juliol de 16h a 18h. —> Taller de Disseny 3D.
Dimecres 21 de juliol de 16h a 18h. —> Taller de Certificació d’Impressió 3D.
Dijous 22 de juliol de 16h a 18h. —> Taller de Certificació d’Impressió 3D.
Preu: Taller de Disseny 59 € + Taller de Certificació 65€=124€. Descompte del 10%. Total: 111€
En el pack d’Impressió 3D participaràs en dos dels tallers del FabLab a un preu reduït.
Taller de Disseny 3D:
En el taller d’iniciació al disseny en 3D, aprendràs a dissenyar objectes en tres dimensions amb el programa Fusion 360. Així, t’iniciaràs en el disseny i coneixeràs les bases per crear objectes.
Durant el taller, realitzaràs projectes pràctics per familiaritzar-te amb les eines de modelatge 3D.
Taller de Certificació de Impressió 3D:
FabLab Sant Cugat ofereix tallers pràctics d’iniciació per experimentar amb els seus usos. En aquest taller, aprendràs com funciona una impressora 3D i obtindràs la certificació per poder fer servir la màquinaria de forma autònoma*.
Les dues impressores que aprendràs a fer servir són la BCN3D i les Ultimaker. Les dues impressores que aprendràs a fer servir són la SIGMA BCN3D i les Ultimaker.
Dates i horaris:
Dilluns 19 de juliol de 16h a 18h. —> Taller de Disseny 3D.
Dimarts 20 de juliol de 16h a 18h. —> Taller de Disseny 3D.
Dimecres 21 de juliol de 16h a 18h. —> Taller de Certificació d’Impressió 3D.*
Dijous 22 de juliol de 16h a 18h. —> Taller de Certificació d’Impressió 3D.*
Preu: Taller de Disseny 59 € + Taller de Certificació 65€=124€. Descuento del 10%. Total: 111€
*Després de fer el taller, hauràs de reservar hora per tal que un professor de FabLab Sant Cugat t’examini i et doni la certificació per fer servir la impressora 3D de forma autònoma. El primer cop que la facis servir, estaràs acompanyat per un membre de l’equip.
Requisits:
Portar un ordinador amb ratolí. Si no tens un ordinador, nosaltres et deixarem un. Només cal que ens avisis un o dos dies abans.
Tenir descarregat el programa Fusion 360 en el teu ordinador gràcies al següent link: https://www.autodesk.com/products/fusion-360/personal
Tenir instal·lat el programa de Cura tant per les impressores BCN3D ( https://www.bcn3dtechnologies.com/es/3d-printer/bcn3d-cura/ ) com per les Ultimakers (https://ultimaker.com/en/products/ultimaker-cura-software).
És imprescindible portar el programa instal·lat per no endarrerir la classe. Si no és porta instal·lat, l’alumne no podrà seguir amb la classe i no ens fem responsables.
Per qualsevol incidència o consulta, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres amb el correu: info@fablabsantcugat.com.
Més informació a:
FabLab Sant Cugat
Telèfon: 935530223
Adreça: Campus ESADE. Rambla de la Innovació. Avda. Torreblanca 57 – 08172 St. Cugat del Vallès
Correu electrònic: info@fablabsantcugat.com