
- Este evento ha pasado.
«La Ciutat i el Cos»
octubre 16, 2021 - 7:00 pm - 8:30 pm
«La Ciutat i el Cos»
- Hora: 19:00
- Lloc: La Unió Santcugatenca
- Organitza: Ajuntament de Sant Cugat
Noves poètiques del desig i la ciutat
Amb Pep Sanz, Núria Contreras, Cecília Navarro, Irene Gómez, Raquel Pena, Noa Noguerol (Marta González Pascual). Coordinat i presentat per Míriam Cano.
Cada any, els premis literaris de casa nostra ens porten noves fornades de poetes, que a diferència dels de generacions anteriors, s’han assaonat en recitals, en la poesia dita i en la comunitat molt abans de publicar el seu primer llibre.
En aquest sentit, els sis poetes que conformen aquesta taula de poesia jove han obtingut guardons de llarga trajectòria com el Martí Dot o l’Amadeu Oller, han format part de les colònies poètiques amb què es premia els finalistes del premi Salvador Iborra, de recent creació, o han publicat el seu primer llibre en editorials que, des de fa un temps han acccentuat la seva aposta per la poesia de nous autors, com Fonoll.
Les seves poètiques, que beuen del cos, la ferida i la cicatriu –un tret que ja podríem dir que és habitual en la poesia catalana–, s’endinsen també en la vida a la ciutat, la vida viscuda i precària, l’horitzó que es desdibuixa i que conforma unes veus tan desencantades com potents i valentes.
Inscripció prèvia en aquest enllaç
Programes relacionats: Actes del 21è Festival nacional de poesia a Sant Cugat
On
La Unió Santcugatenca
Avinguda de Josep Anselm Clavé, 17
08172 Sant Cugat del Vallès936 752 057