
- Este evento ha pasado.
«Slam Poetry» al Claustre
Maig 22, 2022 - 12:00 pm - 2:00 pm
Diumenge 22 de maig, 2022
«Slam Poetry» al Claustre
- Hora: 12:00
- Lloc: Museu del Monestir
- Organitza: Museus de Sant Cugat, Sotasons
Avís 03/05/2022: Aquesta activitat, inicialment programada el 15 de maig a les 12 h, canvia de dia i es farà el 22 de maig a les 12 h.
Amb motiu del Dia internacional dels Museus (18 de maig)
Màster Class de Poesia escènica al Claustre i Competició d’Slam Poetry al Claustre amb premis pels guanyadors.
Demostració de Poesia escènica: com treballar la inspiració, l’expressió, la rima i la posada en escena per preparar-se una presentació d’Slam Poetry.
Competició d’Slam Poetry: només es pot fer ús del cos i la veu. La temàtica central és la Dona. Els participants o «slammers» disposen de 3 minuts per presentar els seus textos (d’autoria pròpia) davant un públic, que és qui decidirà la persona guanyadora.
Premis: Enregistrament del Poema a l’estudi de Sotasons i actuació del poema a l’Urban Clash dins el festival del STQBlack.
Màster Class a càrrec de Bran Ivangelina «slammer», Olza Olzeta campiona de Poetry Slam Europa 2020 i de la poeta i filòsofa Raquel Penam.
Activitat gratuïta. Accés lliure a la Màster Class i l’exhibició
Inscripció prèvia per participar a la competició al 936 759 951 museu@santcugat.cat / slampoetryalclaustre@gmail.com
Activitat vinculada a l’exposició «Dones: ficcions i realitats»
Programes relacionats: Dia Internacional dels Museus 2022
On
Museu del Monestir
Plaça de l’ Om, 1
08173 Sant Cugat del Vallès936 759 951