
- Este evento ha pasado.
Flama del Canigó 2023. La Flama, el foc de la llengua
Juny 23 - 7:30 pm - 10:00 pm

Divendres 23 de juny, 2023
Flama del Canigó 2023. La Flama, el foc de la llengua
- Hora: 19:30
- Lloc: Plaça Octavià
- Organitza: Òmnium Cultural
La celebració de la nit de Sant Joan ens apropa a les arrels de la nostra cultura. Una festa lligada al solstici d’estiu i a la germanor de compartir la nit més curta de l’any. Les fogueres, convocant a la festa, encara fan més curta la nit.
Programa
- 19:30 h. Inici de les dues cercaviles amb canyes per a la foguera. 1. Inici a l’Av. Cerdanyola amb Av. Torreblanca. 2. Inici carrer Santa Maria amb pl. Dr. Galtés.
- 20 h. Rebuda de la Flama del Canigó amb el Ball d’homenatge i lectura del manifest, enguany escrit per Lluís Puig i Gordi.
- 20:30 h. L’Entitat Sardanista dona inici a la festa de Sant Joan. Actuacions de cultura popular: Bastoners, Geganters, Caparrots i Diables.
- 21 h. Encesa de la foguera de Sant Joan amb els Diables.
- 21:30 h. Sopar de carmanyola.
- 23 h. Orquestra Sixtus.
- 02 h. Música punxada: PD PEX.
- 04 h. Fi de Festa.
Cal reserva prèvia de taula pel sopar de carmanyola omplint aquest formulari.
Ens ajudes a fer possible la Flama? Com cada any necessitem el teu suport per poder organitzar i preparar totes les activitats que tindran lloc el 22 i 23 de juny. Si tens disponibilitat, col·labora amb la Flama omplint aquest formulari.
Activitat relacionada
- 22 de juny (19 h, a la pl. de l’Om): Activitats infantils per celebrar l’arribada de la Flama
Programes relacionats: Programa Sant Cugat Capital de la Sardana 2023
On
Plaça Octavià
Plaça d’ Octavià
Sant Cugat del Vallès